sobota, 21 października 2023

JEDYNKA znowu gra

 Wystartował kolejny, 57 sezon, najstarszej amatorskiej ligi w Polsce czyli Lubelska Liga Tenisa Stołowego Amatorów. Rozpoczęty w tym tygodniu sezon jest rekordowy. Do rozgrywek przystąpiło aż 60 drużyn w trzech ligach oraz w dwóch grupach IV ligi. W sumie przy stołach uwijać się będzie około 300 osób w wieku od wczesnych klas szkoły podstawowej po weteranów mających ponad 80 lat. 

Ta liczna grupa, to uczestnicy czterech piątkowych meczów w salce MOSiR

Wśród tej licznej grupy miłośników tenisa stołowego, od blisko trzydziestu lat gra założona przeze nie w roku 1984 drużyna JEDYNKA. Przez te wszystkie lata zagrało w niej ponad 50 osób wśród których najliczniejszą grupę stanowili uczniowie naszej szkoły. Byli także nauczyciele, absolwenci oraz przyjaciele naszej szkoły. Ja ze zrozumiałych względów jestem jedyną osobą, która grała we wszystkich dotychczasowych sezonach JEDYNKI w LLTSA. W tym roku, oprócz mnie, JEDYNKĘ tworzą: Jacek Kołacz z klasy I FGT; Paweł Pielak, bliski kolega naszego pingpongowego absolwenta Mateusza grającego kiedyś w JEDYNCE, a którego Mama pracuje u nas w szkole; Przemysław Sujka, który wielokrotnie szkolił nasze grono pedagogiczne w trudnej sztuce obsługi komputera. To w pewnej mierze dzięki niemu mogę zabawiać was prowadząc od ponad 10 lat szkolnego bloga. 


Analizując składy drużyn LLTSA doliczyłem się 5 absolwentów, 4 ojców naszych absolwentów,  jednego brata no i jednego nauczyciela. To jednak nie koniec, bo za nami dopiero pierwsza kolejka ligowa a składy drużyn mogą być uzupełniane do końca I rundy czyli do ferii zimowych. 

W pierwszej kolejce JEDYNKA grała z drużyną TeamAmatorzy. Nasza inauguracja wypadła okazale, bo wygraliśmy 8 : 2 a ja zrobiłem duży komplet punktów wygrywając trzy gry pojedyncze i wspólnie z Pawłem Pielakiem grę podwójną.


Następny mecz gramy w najbliższy poniedziałek z ekipą Geodeta, która w meczu inauguracyjnym zanotowała taki sam wynik jak my i aktualnie dzielimy wspólnie czwarte miejsce w ligowej tabeli. 


Jeżeli ktoś chciałby na bieżąco śledzić wyniki rywalizacji w LLTSA, zobaczyć czy wśród uczestników rozgrywek są jego znajomi albo samemu spróbować znaleźć dla siebie drużynę (może JEDYNKĘ), to zapraszam do odwiedzania strony https://www.lltsa.pl/ , na której znajdziecie wszelkie informacje.

                                                                                                            Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...