piątek, 20 października 2023

Obiecujący start !!!

 Nasza żeńska reprezentacja siatkówki a przytupem rozpoczęła dzisiaj udział w tegorocznej Licealiadzie.

 Jak już wcześniej pisałem, podopieczne p. Piotra Chodunia i p. Ewy Jóźwiak bronią srebrnych medali zdobytych przed rokiem. Na inaugurację nasze Siatkareczki zagrały przeciwko reprezentacji IX LO. Nie byłem osobiście w hali CSR Łabędzia ale po wyniku, który otrzymałem SMS-em od p. Piotrka wnioskuję, że było to jednostronne widowisko. Nasze dziewczęta pokonały swoje rywalki 2 : 0 ( 25:7 i 25:9).



Drugie spotkanie, to także dominacja naszych zawodniczek. Ich rywalkami były siatkarki z VIII LO. Mecz zakończył się także rezultatem 2 : 0 (25:11 i 25:6). To zwycięstwo miało dodatkowy smaczek. Kilka dni temu nasze piłkarki nożne uległy reprezentacji VIII LO 1 : 3. Ta wygrana pozwoliła nam wyrównać rachunki ze szkołą, której dyrektorem od 1 września jest nasz absolwent, a jeszcze dokładniej mój wychowanek. Kolejne mecze naszych Siatkareczek zaplanowane są na 30 października. Zagramy kolejno z Akademickim Liceum Mistrzostwa Sportowego oraz Zespołem Szkół Ekonomicznych. Z taką dyspozycja jak dzisiaj i w pełnym składzie możemy byc spokojni o wyniki.

                                                                                                    Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...