poniedziałek, 23 października 2023

Pozazdrościli siatkarzom

 W ubiegłym tygodniu pisałem o dużej frekwencji na zajęciach pozalekcyjnych z siatkówki. Dzisiaj podobnie było na zajęciach z piłki nożnej prowadzonych przez p. Kingę Niedbałę. Na dwa dni przed kolejnym etapem piłkarskiej Licealiady z udziałem naszych szkolnych reprezentacji dziewcząt i chłopców sala gimnastyczna zapełniła się miłośnikami piłki kopanej.


Podczas dzisiejszych zajęć obecna była prawie cała reprezentacja dziewcząt i część kadry chłopców. Przyszło też wiele osób, które lubią pokopać piłkę a niekoniecznie mają to z kim robić podczas lekcji.


Po intensywnej rozgrzewce P. Kinga zaordynowała ćwiczenia podań, prowadzenia piłki oraz strzały do bramki z różnych pozycji. Były także elementy taktyczne w postaci gry jeden na jeden. Poczynaniom naszych piłkarek i piłkarzy z balkonu z zaciekawieniem przyglądał się p. Albert Czerniak.


Po tych wszystkich ćwiczeniach techniczno - taktycznych przyszedł czas na grę szkolną.





Chętnych do gry było tak dużo, że nie wszyscy mogli grać jednocześnie. Część czekała na swoją kolej.


Sam tego wszystkiego co się dzisiaj działo w sali gimnastycznej nie widziałem. Opisu dokonałem po otrzymaniu wiadomości od p. Kingi a fotki przesłała mi gwiazda naszej żeńskiej drużyny, Wiktoria Trojanowska, której z tego miejsca bardzo dziękuję.


Z relacji opiekunki naszej szkolnej reprezentacji wiem, że wszystkie nasze kadrowiczki oraz kadrowicze są zdrowi i powinni pojutrze pojawić się na Arenie Lublin i walczyć o awans do turniejów finałowych dziewcząt i chłopców. Trzymajcie kciuki za powodzenie.

                                                                                                   Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...