wtorek, 24 października 2023

JEDYNKA przez chwilę na czele !!!

 Ubiegły tydzień kończyłem wpisem po inauguracji 57 sezonu Lubelskiej Ligi Tenisa Stołowego Amatorów. Moja drużyna JEDYNKA rozpoczęła od efektownego zwycięstwa. Wczoraj graliśmy mecz 2 kolejki a naszym przeciwnikiem była silna drużyna GEODETA. 

Jedynka w pełnym składzie. Od lewej: Jacek Kołacz, Przemysław Sujka, ja i Paweł Pielak

Mecz był bardzo zacięty. Dwukrotnie wychodziliśmy na dwupunktowe prowadzenie ale przeciwnik niwelował straty i na dwa mecze przed końcem doprowadził do remisu 4 : 4. Ostatnie dwie gry, to jednak skuteczna gra naszych zawodników. Najpierw Paweł Pielak pokonał "pierwszą rakietę" Geodety a wynik na 6 : 4 dla nas ustalił uczeń II FGT Jacek Kołacz, który pewnie wygrał z bardzo niewygodnie grającym p. Edmundem. Ja tym razem wygrałem tylko jednego singla i wraz z Pawłem pokonaliśmy debla rywali.

Po tym zwycięstwie moja JEDYNKA przynajmniej do czwartku usadowiła się na fotelu lidera III ligi. 


Kolejny tydzień, to krótka przerwa w rozgrywkach. Następny mecz gramy 8 listopada w Wilczopolu z GLKS Głusk II. Nasi przyszli rywale, to jedni z głównych kandydatów do awansu. Grają ponadto w swojej sali a wiadomo, że gospodarzom nawet ściany pomagają. Tanio jednak skóry nie sprzedamy. Będziemy walczyć o każdą piłkę. Mam nadzieję, że po meczu będę miał się czym pochwalić.

                                                                                                                Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...