środa, 5 lipca 2023

Paweł nie zwalnia tempa

    Kolejne, trzecie już zawody z cyklu Samsung River Triathlon Series odbyły się w minioną niedzielę w wielkopolskich Wronkach. Wystartował w nich nasz absolwent Paweł Siatecki. Po zajęciu II miejsca w Międzychodzie, tym razem Paweł stanął na najniższym stopniu podium. 


Chociaż o zajętym miejscu wiedziałem, to z wpisem na ten temat czekałem do dzisiaj, gdyż pewna kwestia wymagała wyjaśnienia. Poszukując materiałów do wpisu, skorzystałem tak jak przed tygodniem ze strony https://wyniki.plus-timing.pl/w/river-triathlon-wronki-2023-14 Analizując klasyfikację M30, w której startuje Paweł, zauważyłem że został on sklasyfikowany na 4 miejscu w swojej kategorii. Trochę się to kłóciło z powyższym zdjęciem, które znalazłem na profilu facebookowym naszego absolwenta. 


Ta niezbyt zrozumiała dla mnie kwestia wymagała osobistego wyjaśnienia przez Pawła. Na moje pytanie Paweł odpowiedział dzisiaj. Okazuje się, że wszystko jest w należytym porządku. Ukończył on zawody na 11 miejscu ogólnie i był czwarty w swojej kategorii wiekowej. Na swoje szczęście jeden z jego rywali w kategorii M30 stanął na podium w klasyfikacji ogólnej. Zasady są takie, że klasyfikacja open jest przed klasyfikacją wiekową. Jeżeli ktoś zdobywa w niej miejsce na podium, to w klasyfikacji wiekowej nie jest brany pod uwagę. Taka sytuacja miała miejsce podczas zawodów we Wronkach.


Jak można zauważyć, zawodnik sklasyfikowany na III miejscu jest z kategorii M30. Otrzymał on więc swoją statuetkę za III miejsce w kategorii open i tym Paweł mógł odebrać swoją nagrodę za III miejsce w kategorii wiekowej. Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe. Widzicie? Nawet podczas wakacji można się czegoś nauczyć. 

Kolejne zwody z cyklu Samsung River Triathlon Series odbędą się dopiero 23 lipca w Kole. Mam nadzieję, że Paweł wykorzysta ten czas na regenerację sił i przygotowanie jeszcze lepszej formy. Będę trzymał rękę na pulsie i jak się czegoś dowiem, to z pewnością będziecie mogli o tym przeczytać.

                                                                                                                Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...