środa, 31 maja 2023

Rozgrzewka przed Dniem Sportu

    Zanim rozpoczniemy jutrzejsze wydarzenia, to trzeba się dobrze rozgrzać. Jak wrócę, to pokażę jak ja to robiłem...

   Swoją rozgrzewkę zaplanowałem w Krakowie, dokąd z Lublina wyjechałem swoją "Czarną Błyskawicą" zaraz po południu. Bez zbytniego pośpiechu na miejscu byłem około 17:00.


Jak widać na powyższym zdjęciu moim celem była Tauron Arena Kraków. Jednak nie na wydarzenie sportowe tam pojechałem. 



Moją rozgrzewką był koncert dwóch legend glan metalu i hard rocka, amerykańskiego zespołu Motley Crue i brytyjskiego Def Leppard. Ich z kolei, w charakterze supportu,  rozgrzewał polski zespół punk rockowy Pull The Wire.




Cała zabawa skończyła się przed północą i do domu dotarłem po 4 rano. Warto jednak było zarwać noc dla tych doznań. Dzisiaj z rana byłem tak naładowany energią, że Dzień Sportu musi być udany. Przybywajcie !!!

                                                                                                                    Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...