piątek, 10 marca 2023

Przekonywujące zwycięstwo JEDYNKI !!!

    W dniu dzisiejszym zaczynam relacjonowanie wydarzeń sportowym z udziałem Podwalaków :) Tak się jakoś złożyło, że na początek napiszę o swojej ulubionej dyscyplinie czyli o tenisie stołowym. 


   W 13 kolejce III ligi LLTSA (Lubelska Liga Tenisa Stołowego Amatorów) moja drużyna JEDYNKA, w której występuje także nasz uczeń Jacek Kołacz oraz Paweł Pielak, bliski kolega naszego absolwenta Mateusza Winiarczyka, odniosła okazałe zwycięstwo 9 : 1 nad drużyną SALOS Lublin.

 Nasi dzisiejsi przeciwnicy, to czołowi tenisiści stołowi odbywających się przed dwoma tygodniami rozgrywek Licealiady. Okazuje się, że młodość nie zawsze wygrywa z rutyną. O ile jeden z przeciwników znalazł sposób na naszego Jacka i pokonał go po zaciętym spotkaniu 3 : 2,  to w konfrontacji z Pawłem i ze mną oraz w kolejnych meczach Jacka, ekipa Salosu musiał uznać naszą wyższość. Paweł przyzwyczaił nas do swoich okazałych zdobyczy punktowych ale dla mnie był to dopiero pierwszy komplet punktów w obecnym sezonie, który rozpoczął się w październiku ubiegłego roku. To dla mnie dobry prognostyk przed decydującymi meczami, których stawką będzie utrzymanie się w III lidze. Po dzisiejszej wygranej zajmujemy 7 miejsce w tabeli i tylko jakiś kataklizm może nas zepchnąć na miejsce barażowe. Sport jest jednak nieprzewidywalny i grać trzeba do końca. Trzymajcie za nas kciuki.

Na pierwszym planie po lewej Jacek, w głębi Paweł po prawej


 W tym spotkaniu serwujący Jacek musiał uznać wyższość swojego rywala


W tym spotkaniu Paweł (z prawej) nie dał szans swojemu przeciwnikowi


Ja także dołożyłem swoją cegiełkę do wygranej

I jeszcze jeden rzut oka na arenę dzisiejszych zmagań tenisowych

   Kolejny mecz mamy zaplanowany na najbliższy wtorek (14.03). Naszym rywalem będzie ekipa Amatorzy Ludwin, która aktualnie znajduje się na miejscu barażowym i z pewnością tanio skóry nie sprzeda. Już dzisiaj zapraszam do relacji z tego meczu.

                                                                                                                                    Piotr Nizioł



3x3 na 5

 Wczoraj, w hali I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica, odbyła się Licealiada chłopców w koszykówce 3x3. Wśród 16 startujących...