czwartek, 9 marca 2023

WITAJCIE PONOWNIE !!!

   Starsi uczniowie naszej szkoły pewnie jeszcze pamiętają naszego bloga sportowego, młodsi muszą uwierzyć na słowo, że taki kiedyś był. Moje "blogowanie" związane było z udziałem szkoły w programie "WF z Klasą". Certyfikaty uzyskane w kolejnych edycjach tego programu wiszą sobie spokojnie po prawej stronie drzwi wejściowych do pokoju nauczycieli WF. 


Tak wyglądała w styczniu 2019 roku strona tytułowa bloga

   Pierwszy wpis na blogu został zamieszczony 23 października 2013 roku. Kolejne pojawiały się najpierw w odstępach kilkudniowych by później cieszyć Was każdego dnia a w początkowym etapie zdalnego nauczania stanowić naszą podstawową formę pracy na lekcjach wychowania fizycznego. Moja radosna twórczość trwała nieprzerwanie do 29 kwietnia 2021 roku. Następnego dnia stało się to co administratorzy programu zapowiadali od kilku tygodni. Dostęp do bloga został zamknięty i ślad po nim zaginął. Wcześniej jednak od administratorów programu "WF z Klasą" otrzymałem korespondencję, w której był zarchiwizowany blog w formie cyfrowej. Nie wiem jednak czy to się uda otworzyć. Nigdy tego nie próbowałem, bo nie musiałem. Na szczęście sam zrobiłem sobie kopie wszystkich wpisów i może jak ogarnę "blogowanie" na nowej platformie, to zamieszczę je w archiwum. Może tam znajdziecie wpisy o Waszym starszym rodzeństwie, kolegach czy znajomych. 

   Przez prawie osiem lat funkcjonowania, bloga odwiedzono ponad 600 000 razy !!! Mam nadzieję, że i do tego nowego będziecie w miarę często zaglądać. Postaram się na bieżąco opisywać naszą sportową codzienność na Podwalu. W jakimś skrócie uzupełnię także tę lukę, która powstała od ostatniego wpisu na poprzednim blogu do tego dzisiejszego. W odniesieniu do końcówki roku szkolnego 2020/2021 i całego roku szkolnego 2021/2022 nie będzie tego dużo, bo były to lata "pandemiczne", w których Współzawodnictwo Sportowe Szkół Miasta Lublin odbywało się w ograniczonym wymiarze. Natomiast wszystkie działania z bieżącego roku szkolnego postaram się Wam przypomnieć pomiędzy aktualnymi wydarzeniami. 

   Jeszcze raz witam Was bardzo serdecznie, zachęcam do odwiedzin i czytania.

                                                                                                                                        Piotr Nizioł

Spotkanie z olimpijczykami

 Dzisiaj z inicjatywy p. Piotra Chodunia , w ramach programu Sportowy Talent, naszą szkołę odwiedzili ciekawi goście. Podczas jednej z lekcj...