czwartek, 11 kwietnia 2024

Piękna wycieczka

 Akademia Wychowania Fizycznego większości kojarzy się z uczelnią, w której kształcą się przyszli nauczyciele WF czy trenerzy. To oczywiście prawda ale nie tylko w tych kierunkach kształcą AWF-y. Są tam także kierunki związane z turystyką, rekreacją, rehabilitacją, fizjoterapią, dietetyką a nawet z kosmetologią. Właśnie ten ostatni kierunek zainspirował nasze nauczycielki wychowania fizycznego: p. Ewę Jóźwiak i p. Dorotę Szczerbę; do zorganizowania wycieczki do Akademii Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej. Przez pewien czas utrzymywałem kontakt sms-owy z p. Dorotą, od której otrzymałem kilka fotek z podróży do Białęj Podlaskiej. Po pierwszej z nich sądziłem, że celem wycieczki będzie coś związanego z dietetyką, bo akurat trafiłem uczestniczki wycieczki podczas przerwy kawowej w Radzyniu Podlaskim. Rogalik z kawą był jednak zmyłą.

Na wydziale Kosmetologii zaplanowane były zajęcia w formie warsztatów o tematyce: "Pielęgnacja cery nastolatków" i " Makijaż do szkoły i na imprezę". Nic więc dziwnego, że na wyjazd zgłosiło się aż 31 dziewcząt z różnych klas. 

 

W oczekiwaniu na kolejne zdjęcia doczekałem się informacji o tym, że p. Dorocie zaczyna brakować prądu w smartfonie i kontakt się urwał. Myślę jednak, że obejdzie się bez kolejnych zdjęć. Jutro w szkole na własne oczy będziecie mogli zobaczyć efekty dzisiejszej wycieczki. Jak spotkacie na korytarzach albo w klasach dziewczyny w nienagannym makijażu szkolnym, to zapytajcie o to jak było na wycieczce. A ja jeżeli otrzymam jakieś materiały od p. Doroty, to uzupełnię dzisiejszy wpis.

                                                                                                         Piotr Nizioł

Nauka nie poszła w las

O piłkarskich sędziach z Podwala zdarza mi się pisać w miarę często. Nie może to jednak dziwić w szkole, którą przez lata kierował sędzia mi...