poniedziałek, 27 listopada 2023

Siatkarze na remis

Gdy byłem w waszym wieku, to miałem szczęście dorastać przy wielkim boomie polskiej muzyki rockowej. Jednym z zespołów z tamtych czasów był BANK, który nagrał utwór "Nie ma rzeczy niemożliwych". Właśnie ten kawałek mi się przypomniał gdy zdecydowałem się na tytuł dzisiejszego wpisu. Po jego przeczytaniu kliknijcie w link i posłuchajcie starego, polskiego rocka. Ja natomiast spróbuję wyjaśnić znaczenie dzisiejszego tytułu.


Pewnie każdy wie, że w siatkówce nie może być remisów. Niby to prawda ale naszym chłopakom dzisiaj się to udało. W rozpoczętych rozgrywkach w ramach Licealiady drużyna prowadzona przez p. Ewę Jóźwiak, której asystował p. Piotr Choduń w pierwszym spotkaniu pokonała reprezentację Zespołu Szkół Ekonomicznych 2 : 0. Już w trakcie trwania tego meczu p. Choduń dzwonił i pisał sms-y, alarmując, że nie wszyscy powołani na dzisiejsze zawody stawili się na zbiórce a czekał nas jeszcze mecz z drużyną V LO. Szczęśliwie w poniedziałki mam tylko dwie lekcje z rana i mogłem spróbować "ugasić ten pożar". Szybko udało się skontaktować z nieobecnymi na zbiórce i moja "Srebrna Strzała" kolejny raz okazała się przydatna. Posiłki do hali CSiR Łabędzia, w której odbywały się dzisiejsze mecze, dotarły na czas . Na niewiele jednak to się zdało, bo nasi siatkarze w drugim dzisiejszym meczu ulegli swoim rywalom z V LO 0 : 2. Czyli wyszło idealnie na remis. Można? Okazuje się, że tak. Na szczęście, to jeszcze nie koniec rywalizacji w naszej grupie eliminacyjnej i mamy szansę poprawić dzisiejszy bilans. 11 grudnia nastąpi dokończenie rozgrywek. Pozostał nam mecz z IX LO i być może z I LO, której to ekipy w dniu dzisiejszym, z niewiadomych przyczyn zabrakło. Sprawa awansu z grupy wyjaśni się za dwa tygodnie. Zanim zdecydujecie się kliknąć w link i posłuchać Banku, to looknijcie na kilka zdjęć z rozgrzewki naszych siatkarzy przed drugim dzisiejszym spotkaniem.





Skład naszej drużyny: Piotr Bilczuk, Karol Błaziak, Bartłomiej Bubicz, Igor Dziura, Kacper Gał, Jacek Kołacz, Kacper Konarski, Jakub Paczosa, Ignacy Rejmak, Jonatan Sobótka, Nikodem Wójciak i Rafał Zlot.

I przed słuchaniem jeszcze jeden dowód na to, że... "Nie ma rzeczy niemożliwych". Wczoraj przed snem oglądałem wyjazdową potyczkę w PlusLidze, lubelskiej drużyny siatkarskiej Bogdanka LUK Lublin z Aluronem CMC Wartą Zawiercie, w której składzie gra nasz były uczeń Karol Butryn. Jego postawa w meczu była kluczową dla drużyny z Zawiercia, która pokonała Lublinian 3 : 0 a Karol został wybrany najlepszym zawodnikiem spotkania i odebrał nagrodę MVP . Starajcie się i wy.



No i już zupełnie na sam koniec zachęcam do wysłuchania anonsowanego kilka razy utworu zespołu Bank. Wam musi wystarczyć YouTube, ja natomiast posłucham z oryginalnej, 41-letniej płyty.


                                Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...