czwartek, 13 lipca 2023

Wojtek znowu trafia

    We wstępie do  poprzedniego wpisu użyłem określenia "niezliczone aktywności sportowe w różnych dyscyplinach". Nie przypuszczałem, że tak szybko będę rozwijał ten temat. O wszystkim oczywiście zadecydował przypadek. Dostałem bowiem powiadomienie, że znajomy z facebooka zamieścił nowe zdjęcia, a że dotyczyło to mojego ucznia, który skończył szkołę w 2018 roku, to kliknąłem. Nowe fotki Wojtka Chylińskiego i towarzyszący im post bardzo mnie ucieszyły. Dowiedziałem się z nich, że Wojtek nadal oddaje się swojej pasji, którą jest golf. 

W miniony weekend uczestniczył w klubowym turnieju w Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Spośród 94 uczestników turnieju okazał się najlepszym w klasycznym formacie gry Stroke Play Brutto czyli krótko mówiąc w końcowej sumie uderzeń.

Podczas nauki w naszej szkole trenował i reprezentował  Wierzchowiska Golf & Country Club. Był drużynowym medalistą Klubowych Mistrzostw Polski Juniorów oraz zwycięzcą wielu turniejów indywidualnych rozgrywanych na polach golfowych całego kraju. Później los rzucił go chyba do Rzeszowa, bo przypominam sobie epizod Wojtka w jakimś podrzeszowskim klubie golfowym. W ostatnich latach nasz absolwent poświęcił się studiom, których finał zbliżał się wielkimi krokami. Związał się w tym czasie z klubem z Sobieni Szlacheckich. W tak zwanym międzyczasie uzyskał uprawnienia instruktorskie w golfie. Przed rokiem widziałem go w akcji, jak podczas programu "Dzień dobry TVN" wraz z kolegą udzielali lekcji gry popularnej "pogodynce" Dorocie Gardias. W związku z tym, że w maju ubiegłego roku miałem przerwę w prowadzeniu bloga, to nadrabiam tę zaległość. Możecie zobaczyć swojego starszego kolegę podczas lekcji golfa. 

https://dziendobry.tvn.pl/zdrowie/sport-i-fitness/nauka-gry-w-golfa-podstawy-st5695685

Jeżeli zachęciłem was do spróbowania swoich sił w tym sporcie, to w Lublinie macie taką możliwość nad Zalewem Zemborzyckim, gdzie swoją siedzibę ma Pierwszy Lubelski Klub Golfowy. Swego czasu pracowała tam nasza absolwentka Kasia, też moja uczennica. Spotkałem ja podczas Ogólnopolskiego Dnia Golfa w 2017 roku. Czy tam jeszcze pracuje? Nie wiem. Pole golfowe nadal tam funkcjonuje. 


Jeżeli mieszkacie lub przebywacie na wakacjach w okolicach Wierzchowisk, to zachęcam do odwiedzenia tamtejszego pola. Tam już można pomachać kijem do woli. Przy odrobinie szczęścia możecie także spotkać swojego starszego kolegę, który mam nadzieję, że odwiedza rodzinne strony.

                                                                                                Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...