czwartek, 30 marca 2023

Warsztaty, konferencje i zebrania...

    Minione dwa dni były tak obfite w wydarzenia związane ze sportem szkolnym oraz wychowaniem fizycznym, że czuję się jak przysłowiowy koń po westernie i nie wiem od czego zacząć. W takich sytuacjach nic nie robi lepiej jak odrobina relaksu. Jadę więc na Orkana, żeby się trochę "wybiczować" masażami wodnymi, następnie wygrzać w saunie i na koniec ochłodzić w grocie lodowej. Jak wrócę, to zasiądę do klawiatury i opiszę co się działo wczoraj w szkole. 

Zapraszam do lektury przed snem lub po pobudce.

22:40

   No to jestem i dokończę dzisiejszy wpis. Będzie on dotyczył wczorajszych warsztatów poprowadzonych przez wykładowców z AWF w Białej Podlaskiej w ramach programu "WF z AWF".  Sam nie byłem tego dnia w szkole, gdyż uczestniczyłem w kuratoryjnej konferencji "Ocenianie uczniów z wychowania fizycznego w świetle obowiązujących przepisów prawa oświatowego i w praktyce szkolnej". Opis wydarzenia opisała i przesłała mi p. Dorota Szczerba, której z tego miejsca bardzo dziękuję. 

   "W dniu 29.03 odbyły się warsztaty z WF poprowadzone przez wykładowców z AWF w Białej Podlaskiej realizowane w ramach programu  "WF z AWF". Idea projektu zakłada rozbudzenie zainteresowania aktywnością fizyczną, ukazanie sposobów radzenia sobie ze stresem oraz zależności między koncentracją a uczeniem się. 



Tematem pierwszych zajęć był "Trening ideomotoryczny a skuteczność uczenia się", które poprowadził dr hab. prof. nadzw. Tomasz Niźnikowski





Zajęcia drugie "Joga - uważność, relaksacja - znajdź swój sposób na stres" poprowadziła mgr Weronika Grantham




Klasy, które wzięły udział w projekcie: I AT, I CT, II AL, III BT, IV ATP. Po warsztatach uczniowie otrzymali pamiątkowe certyfikaty. 


Koordynatorkami przedsięwzięcia były: Dorota Szczerba, Iwona Wysokińska i Ewa Jóźwiak."

                                                                                                Inf. Dorota Szczerba

   Ja jak już wcześniej wspomniałem, w czasie warsztatów, uczestniczyłem w konferencji zorganizowanej przez Lubelskie Kuratorium Oświaty, która odbyła się w Zespole Szkół nr 5. 

Foto: Piotr Choduń

Temat też już podałem wcześniej. Nie będę go rozwijał, bo moglibyście nie doczytać do końca. Zresztą wiedzę jaką nabyłem ja oraz pozostali nauczyciele WF śledzący konferencję transmitowaną online odczujecie na własnej skórze. Na tym zdjęciu powyżej, pod tą czerwoną dzidą, to właśnie ja na monitorze szkolnego komputera. Jak chcecie, to jutro mogę rozdać trochę autografów :D

                                                                                                                    Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...