sobota, 11 marca 2023

Guścia na boisko...

    Wczoraj po opublikowaniu wpisu wychwalającego grę mojej JEDYNKI postanowiłem poczytać jeszcze wiadomości i rzucić okiem na "fejsa. Moją uwagę zwrócił wpis zamieszczony przez naszą Wybitną Absolwentkę z roku 2013, Agatę Guściorę. Być może ci z Was, którzy zwracają uwagę nie tylko na wyświetlacz swojego smartfona, to zauważyli jej sylwetkę w galerii "Wybitnego Absolwenta" czy na ściennej gazetce w korytarzu przy sali gimnastycznej, na której przedstawiamy sportowców Podwala. 


   Wspomnianym wpisem Agata żegna się ze swoim klubem, GKS Górnik Łęczna, w którym spędziła 12 lat swojej piłkarskiej kariery zdobywając z nim wiele trofeów w Ekstralidze Kobiet, w Pucharze Polski i w licznych turniejach towarzyskich. Rozegrała także wiele spotkań w reprezentacji Polski. 
                                                                Agata pierwsza z lewej

   Zanim to jednak nastąpiło, mieliśmy wielką przyjemność podziwiać ją jak pod okiem p. Roberta Podleckiego zdobywała trofea dla naszej szkoły. W swoim wpisie na Facebooku Agata nie wie jeszcze czy będzie gdzieś kontynuowała swoją karierę. Ja mam nadzieję, że tak. 
   Wiem, że na bloga zaglądają także nasi Absolwenci. Może wśród nich będzie także Agata. Tak jak napisałem w swoim komentarzu pod Twoim postem chciałbym abyś jeszcze kiedyś usłyszała z trybun:
"TAK SIĘ BAWI, TAK SIĘ BAWI POD-WA-LE!!!"
                                                                                                                                Piotr Nizioł 

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...