piątek, 19 kwietnia 2024

Pierwsze owoce wczorajszej konferencji

 Po zapoznaniu się z materiałami z konferencji i po rozmowie z uczestnikami uświadomiłem sobie, że moja kondycja psychofizyczna pod koniec roku szkolnego nie jest na nadzwyczajnym poziomie. Nie ma jeszcze mowy o syndromie wypalenia zawodowego ale coś musiałem przedsięwziąć. Jeszcze kilka tygodni temu miałem odskocznię w postaci regularnego udziału w rozgrywkach Lubelskiej Ligi Tenisa Stołowego Amatorów ale po zakończeniu sezonu nie mam okazji do wyskakania się. No a prelegenci zwracali uwagę w swoich wystąpieniach na potrzebę aktywnego spędzania wolnego czasu i na techniki relaksacyjne. Co ja będę z nimi dyskutował? Zastosowałem się do zaleceń i z uwagi na to, że dzisiaj piątek czyli weekendu początek, obrałem kurs na Fabrykę Kultury Zgrzyt, gdzie wystąpił zespół ZEPPELINIANS, który jest jednym z najlepszych w Europie coverbandów legendarnego zespołu LED ZEPPELIN. Nie miałem nigdy szans na zobaczenie oryginału więc nie mogłem sobie odmówić udziału w tym wydarzeniu i "pogibaniu się" przy "Stairway to Heaven", "Black Dog", "Whole Lotta Love" czy energetycznym "Rock and Roll". Nie byłem sam. Spotkałem tam znajomych nauczycieli. Zobaczcie jak było.






Kiedy na scenie pozostał jedynie perkusista i zaczął grać słynne solo Johna Bonhama z utworu "Moby Dick", to samym patrzeniem zmęczyłem się tak jakbym zagrał ze dwa mecze tenisowe.


Dwie godziny z okładem szybko minęły. Pozostał dźwięk w uszach, zapocona koszulka i wspomnienia.



Pozostało także poczucie dobrze wykonanych zaleceń prelegentów z czwartkowej konferencji. Teraz zrelaksowany, z zapasem nowych sił, mogę wyjechać  z klasami I AT i I BDT na wycieczkę do Janowa Lubelskiego a tam potrzebna będzie koncentracja i wytrzymałość. Dlaczego? Postaram się wam to pokazać w wycieczkowych wpisach.

                                                                                                           Piotr Nizioł

PS

Wy także możecie się troszeczkę zrelaksować oglądając i słuchając "Stairway to Heaven" w wykonaniu Led Zeppelin i Zeppelinians. Klikajcie poniższe linki.

https://www.youtube.com/watch?v=Ly6ZhQVnVow   - Led Zeppelin

https://www.youtube.com/watch?v=MWdRwvVS57s  - Zeppelinians

Musztra na lekcji WF

 Wczoraj o godzinie 12:10 w sali gimnastycznej odbyła się lekcja koleżeńska z wychowania fizycznego, którą w klasie III CT poprowadził p. A...