środa, 22 listopada 2023

W komplecie, to insza inszość

 

W meczu 5 kolejki III ligi  LLTSA moja Jedynka pokonała Salos 7 : 3. Pisałem przed tygodniem, że z powodów zdrowotnych i rodzinnych grając w dwuosobowym składzie przegraliśmy z CompuGroup Medical I. Dzisiaj do składu wrócił Jacek Kołacz z II FGT, który wygrał dwie gry pojedyncze i walnie przyczynił się do naszego zwycięstwa. 

Bez wsparcia Jacka pewnie skończyłoby się na remisie, bo ja z Pawłem Pielakiem ugraliśmy w sumie 5 punktów. 


Po dzisiejszej wygranej utrzymaliśmy miejsce w górnej połówce ligowej tabeli i jeśli uda nam się w niej pozostać do końca I rundy, to nie będziemy musieli martwić się o utrzymanie w gronie trzecioligowców.

W następnej kolejce naszym przeciwnikiem będzie drużyna ASKO III, która aktualnie zajmuje pozycje lidera. Nie będziemy faworytem tego spotkania ale tanio skóry nie sprzedamy. Pozytywem będzie to, że zagramy w trzyosobowym składzie a Jacek będzie miał niezłe przetarcie przed czekającą nas Licealiadą w tenisie stołowym drużynowym, która zostanie rozegrana już 4 grudnia. Trzymajcie kciuki za Jedynkę i nasze szkolne drużyny dziewcząt i chłopców.

                                                                                                                    Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...