wtorek, 12 września 2023

A może do "XTREME"?

   W dniu dzisiejszym klasa III BL odbyła wycieczkę przedmiotową pod nazwą "Poznajemy obiekty sportowe i rekreacyjne najbliższej okolicy". W ramach tego wyjścia odwiedziliśmy klub fitness "XTREME" zlokalizowany w galerii VIVO. Atutem klubu jest jego lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie naszej szkoły oraz oferta jednorazowych bezpłatnych zajęć dla wszystkich chętnych.


Podczas wizyty w klubie rozmawiałem z jego menagerem, p. Michałem, który zapoznał mnie z aktualną ofertą klubu. Dowiedziałem się także, że w załodze klubu pracuje nasza absolwentka Ewelina, która związana jest z tym miejscem od czasów gdy pod tym samym adresem funkcjonował klub "ICON". Wiele razy nasza młodzież korzystała z gościnności tamtego klubu. Podobnie może być i teraz. Klub "XTREME" oferuje jednorazowe bezpłatne zajęcia, które poprowadzą instruktorzy i trenerzy personalni. Jeżeli znajdą się klasy zainteresowane wyjściem na zajęcia w klubie "XTREME", to pytajcie mnie lub swoich nauczycieli o warunki skorzystania z oferty. Musicie jednak planować to z pewnym wyprzedzeniem, gdyż z usług klubu korzysta wiele osób prywatnych oraz grup zorganizowanych. Serdecznie zachęcam do skorzystania z tej ciekawej propozycji.

                                                                                                Piotr Nizioł

Połamania piór !!!

 "Wielka majówka" zakończona. Grille już pogaszone, zza okien od strony Czerniejówki nie dochodzą już do mnie dźwięki gitary i wes...